Vigadó esettanulmány
A Pesti Vigadó
Rugalmasság és megrendelői igények maximális figyelembevétele. Szerintem ez jellemzi a Webtownt, amelynek valamennyi kollégája minden speciális, egyedi igényünkre nyitottan reagált.
A Pesti Vigadó 1865-ben nyitotta meg kapuit, és azóta is a társasági élet központi helyszíneként szolgál.
Otthona volt Strauss, Liszt, Erkel, Wagner, Bartók, Dohnányi koncertjeinek, itt tartották a Pesti Műegylet által szervezett első hazai kortárs képzőművészeti kiállítást, az első népképviseleti országgyűlést, valamint itt született meg 1873-ban Buda, Pest és Óbuda egyesítésével Budapest, ahogy az épület biztosított az aktuális korszak legnépszerűbb báljainak is lenyűgöző helyszínt.
Az épület fenntartását és üzemeltetését 2014 óta a tulajdonos Magyar Művészeti Akadémia megbízásából a Pesti Vigadó Nonprofit Kft. látja el továbbra is azzal céllal, hogy fenntartsa és megőrizze a közönség számára e kulturális sokféleséget és a magas művészeti színvonalat. Az elmúlt évek rendezvényeinek minősége és látogatottsági adatai is azt bizonyítják, hogy a főváros szívében található Pesti Vigadó ismét a korábbi, méltán kiérdemelt státuszát foglalja el Magyarország kulturális és turisztikai életében.
A kihívás
A Webtown megoldása a problémára
További esettanulmányok
Szerencsejáték Zrt.
Értékesítési folyamatok és a B2B kommunikáció online támogatása - PHP programnyelv és a Symfony keretrendszer segítségével.
Mavir Zrt.
Liferay és PHP alapú integrált, digitális megoldások - a hatékonyságnövekedés érdekében
K&H Bank
Személyreszabott felhasználói élmény az egyszerűbb számlanyitásért és a megalapozott döntésekért, Liferay alapokon