GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”
Pályázat
GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”
A kedvezményezett neve: WEBTOWN-INFORMATIKA Számitástechnikai Kft.
A szerződött támogatás összege: 4.752.640 Ft
A képzések elnevezése és célja, illetve a képzések részletes bemutatása:
A képzés elnevezése: Vezetői kompetenciafejlesztés
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők vezetői eszköztára bővüljön. Az önismereti alapokon nyugvó képzés keretében a résztvevők megismerkednek a vezetői szerepekkel, vezetői stílusokkal, a hatékony vezetői kommunikáció jellemzőivel, a motivációs eszközökkel, a célkijelölés és teljesítménymenedzsment rendszerével. Megismerik a különböző vezetői stílusokat és azok hatásait, a motivációs elméleteket és a hatékony motivációs technikákat.
A képzés elnevezése: Kooperáció, együttműködés csoportban
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők tudatosabban figyeljenek arra, hogyan működjenek együtt másokkal, hogyan ismerjék fel a különböző személyiségtípusokat, és alkalmazzák a megfelelő együttműködési technikákat az egyén és a csoport, a közösség sikeressége érdekében.
A képzés elnevezése: Munkahelyi kommunikáció
A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek az asszertív kommunikációval és annak előnyeivel a munkahelyi környezetben, ahol a konfliktusok elkerülésében, illetve kezelésében is alkalmazni tudják a megfelelő kommunikációs technikákat.
Képzések részletes bemutatása:
Vezetői kompetenciafejlesztés:
- A vezetői szerep definiálása
- Vezetői stílusok
- Helyzetfüggő vezetés
- Vezetői hatalom típusai
- Vezetői értékek
- Ideális vezető profilja
Kooperáció, együttműködés csoportban:
Kommunikációs eszközök használata közösségben, a kapcsolatok erősítése és fejlesztése a megfelelő kommunikációval.
Egy- és kétirányú kommunikáció közötti különbségek megismerése.
A csoport kialakulását támogató módszerek elsajátítása.
A konfliktuskezelési technikák a csoporton belül, illetve egyének között kialakult ellentétek kezelésére.
Konfliktus fa felállítása, megoldásokkal.
A kapcsolatteremtő és kapcsolatfenntartó készséget javító információátadás a hatékony és sikeres együttműködés érdekében.
Munkahelyi kommunikáció:
- A kommunikációról általában:
- a kommunikáció fogalma, célja,
- verbális, nonverbális csatornák, arányok
- visszajelzések adása, fogadása
- kommunikációs modellek (általános – például Jacobson modell, személyközi – például Johari ablak modell)
- Az asszertív kommunikáció
- az asszertív kommunikáció fogalma, jellemzői, szerepe a konfliktus kezelésében
- az emberi viselkedés sémái
- kommunikációs technikák, melyik segítik a különböző helyzetek megoldásának hatékonyságát
- az aktív hallgatás
A konfliktusok: a konfliktus értelmezése, fogalma, kialakulása, típusai- a szemléltetéshez szituációs gyakorlatok
A képzések tervezett befejezési dátuma: 2025.06.30.