Pályázat


GINOP Plusz-3.2.1-21 „A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül”

A kedvezményezett neve: WEBTOWN-INFORMATIKA Számitástechnikai Kft.
 

A szerződött támogatás összege: 4.752.640 Ft


A képzések elnevezése és célja, illetve a képzések részletes bemutatása: 


A képzés elnevezése: Vezetői kompetenciafejlesztés


A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők vezetői eszköztára bővüljön. Az önismereti alapokon nyugvó képzés keretében a résztvevők megismerkednek a vezetői szerepekkel, vezetői stílusokkal, a hatékony vezetői kommunikáció jellemzőivel, a motivációs eszközökkel, a célkijelölés és teljesítménymenedzsment rendszerével. Megismerik a különböző vezetői stílusokat és azok hatásait, a motivációs elméleteket és a hatékony motivációs technikákat.


A képzés elnevezése: Kooperáció, együttműködés csoportban

A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők tudatosabban figyeljenek arra, hogyan működjenek együtt másokkal, hogyan ismerjék fel a különböző személyiségtípusokat, és alkalmazzák a megfelelő együttműködési technikákat az egyén és a csoport, a közösség sikeressége érdekében.

A képzés elnevezése: Munkahelyi kommunikáció

A képzés célja: A képzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek az asszertív kommunikációval és annak előnyeivel a munkahelyi környezetben, ahol a konfliktusok elkerülésében, illetve kezelésében is alkalmazni tudják a megfelelő kommunikációs technikákat.

 

Képzések részletes bemutatása:

Vezetői kompetenciafejlesztés:

  • A vezetői szerep definiálása
  • Vezetői stílusok
  • Helyzetfüggő vezetés
  • Vezetői hatalom típusai
  • Vezetői értékek
  • Ideális vezető profilja

 

Kooperáció, együttműködés csoportban:

Kommunikációs eszközök használata közösségben, a kapcsolatok erősítése és fejlesztése a megfelelő kommunikációval. 

Egy- és kétirányú kommunikáció közötti különbségek megismerése. 

A csoport kialakulását támogató módszerek elsajátítása. 

A konfliktuskezelési technikák a csoporton belül, illetve egyének között kialakult ellentétek kezelésére. 

Konfliktus fa felállítása, megoldásokkal.

A kapcsolatteremtő és kapcsolatfenntartó készséget javító információátadás a hatékony és sikeres együttműködés érdekében.

 

Munkahelyi kommunikáció:

  • A kommunikációról általában:
  • a kommunikáció fogalma, célja, 
  • verbális, nonverbális csatornák, arányok
  • visszajelzések adása, fogadása
  • kommunikációs modellek (általános – például Jacobson modell, személyközi – például Johari ablak modell)

 

  • Az asszertív kommunikáció
  • az asszertív kommunikáció fogalma, jellemzői, szerepe a konfliktus kezelésében
  • az emberi viselkedés sémái
  • kommunikációs technikák, melyik segítik a különböző helyzetek megoldásának hatékonyságát
  • az aktív hallgatás

 

A konfliktusok: a konfliktus értelmezése, fogalma, kialakulása, típusai- a szemléltetéshez szituációs gyakorlatok

 

A képzések tervezett befejezési dátuma: 2025.06.30.