Liferay DXP

Digital. Experience. Platform.

Élmény a vásárlás. Mindenhol.

Napjaink vásárlói már egyetlen kattintással is lehetőségek széles tárházához férhetnek hozzá. Céged ebben a világban akkor teljesíthet kiemelkedően, ha az ügyfél által kiválasztott összes csatornában személyre szabott élményt nyújt. A Liferay digital experience platform segítségével minden készüléktípuson vagy környezetben az ügyfelek igényeire hangolt, összekapcsolt vásárlási élmény biztosítható.

Az üzleti kihívás: Növekvő ügyfélelvárások
A digitális csatornák térnyerése egyben újabb lehetőséget is jelent a vállalatoknak ügyfeleik jobb megismerésére és kiszolgálására. A digitális vagy digitálisan továbbfejlesztett érintkezési pontok – mobil, web, e-mail, okoskészülékek, standok, interaktív hirdetőtáblák, közösségi média, hívóközpontok, üzleten belüli élmény stb. 
– terjedésével párhuzamosan viszont az ügyfelek még nagyobb fokú egyediséget és folytonosságot várnak el ezeken a csatornákon.
Az ügyfelek egyszerre több készülékkel és több csatornán vásárolnak már. A marketing, az ügyfélélmény és az IT területén dolgozó szakemberekre nyomásként nehezedik, hogy a tartalom ne csupán érdemi, lényeges legyen, de minden vásárlói érintkezési ponton is megjelenjen. A cégeknek meg kell szüntetniük a különböző csatornák egymástól független, ügyfeleket zavaró élményelemeit, és folyamatosan a vásárlónak tetsző, és végül nagyobb hűséget eredményező márkaélményt kell teremteniük.

Liferay DXP: Platform a közelségért

A Liferay digital experience platform szoftverével minden érintkezési pontot átfogó vásárlási élményt teremthetsz, kezelhetsz és nyújthatsz ügyfeleidnek. A Liferay DXP a vállalkozás különböző rendszereiben rejlő ügyféladatok összesítésével támogatja a teljes ügyfélkapcsolatot (összekapcsolja pl. a nyilvános weboldalt, a saját mobilalkalmazást, az ügyfélszolgálati portált, az ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert). A cégek egyszerre tarthatják a kapcsolatot az ügyfeleknek biztosított érintkezési pontokon és nyújthatnak kifejezetten az adott személynek szóló élményt bármelyik csatornán.

A Liferay DXP segítségével a cégek intenzívebbé tehetik az ügyfelekkel foglalkozó üzleti egységeik – pl. értékesítés, marketing, támogatás és ügyfél-érdekképviselet – közötti együttműködést, hogy az ügyfél egységes márkaélménnyel találkozhasson. A rendszerekből kinyert ügyféladatok felhasználásával a munkatársak eredményesebb szolgáltatást nyújthatnak, biztosítva az ügyfelek által pillanatnyilag igényelt tartalmat és információt.

A Liferay DXP ezenfelül a vállalat egész ökoszisztémájának összehangolt működtetéséhez is biztosít eszközt. A partnerek és az értékesítők például egységes nézetben kezelhetik az ügyfelet, hozzáférhetnek a support-bejelentések számához és más lényeges információkhoz.

Üzleti előnyök

JOBB ÜGYFÉLÉLMÉNY
Az összekapcsolt és egységes digitális élményekkel egyedivé teheted céged, hiszen ezek az ügyfelek magatartásához, előzményeihez és profiljához egyedileg igazodva növelik az ügyfelek elégedettségét és hűségét. A Liferay DXP az egész ügyfél-életciklusban megtartja az embereket, a potenciális ügyféltől kezdve a tényleges ügyfélen át egészen a márka vagy termék népszerűsítőjéig. Biztosítson lényeges tartalmat az ügyfeleinek a megfelelő időben, készüléken vagy csatornán, és kezelje az egészet egy egységes, integrált platformról.

AZ ÜGYFELEK MEGÉRTÉSE
A Liferay DXP segítségével megismerheted ügyfeleid és minden egyes interakcióval még mélyebben betekinthetsz az igényeikbe. Ismerd meg az anonim és regisztrált felhasználókat a cég különböző rendszereiben szétszórt magatartási, tevékenységi és kapcsolati adatok háttérben megvalósuló integrálásával. Felejtsd el az űrlapkitöltéses promóciókat, vezess be az ügyfelei tényleges igényeire épülő, személyre szabott élményeket.

ALAPOZZA MEG A DIGITÁLIS AGILITÁST
A felhasznált technológia napjaink igényeinek kezelése és a cég hosszú távú sikeressége szempontjából egyaránt fontos. A Liferay DXP integrálja az alkalmazásokat és információkat, hogy a változó ügyféligényekre gyorsan létrehozott digitális élményekkel reagáljon. A Liferay rugalmas és moduláris architektúráján új üzleti modellek építhetők fel, amelyek összekapcsolhatók az aktuális szoftverekkel és hardverekkel is. Készítsd fel a cég minden üzleti egységét a digitális átalakulásra és készülj agilitással a jövőbeli igényekre.

JOBB ÜGYFÉLÉLMÉNY Az összekapcsolt és egységes digitális élményekkel egyedivé teheti cégét, hiszen ezek az ügyfelek magatartásához, előzményeihez és profiljához egyedileg igazodva növelik az ügyfelek elégedettségét és hűségét. A Liferay DXP az egész ügyfél-életciklusban megtartja az embereket, a potenciális ügyféltől kezdve a tényleges ügyfélen át egészen a márka vagy termék népszerűsítőjéig. Biztosítson lényeges tartalmat az ügyfeleinek a megfelelő időben, készüléken vagy csatornán, és kezelje az egészet egy egységes, integrált platformról.

AZ ÜGYFELEK MEGÉRTÉSE A Liferay DXP segítségével megismerheti ügyfeleit és minden egyes interakcióval még mélyebben betekinthet az igényeikbe. Ismerje meg az anonim és ismert felhasználókat a cég különböző rendszereiben szétszórt magatartási, tevékenységi és kapcsolati adatok háttérben megvalósuló integrálásával. Felejtse el az űrlapkitöltéses promóciókat, és vezessen be az ügyfelei tényleges igényeire épülő, személyre szabott élményeket.

ALAPOZZA MEG A DIGITÁLIS AGILITÁST A felhasznált technológia napjaink igényeinek kezelése és a cég hosszú távú sikeressége szempontjából egyaránt fontos. A Liferay DXP integrálja az alkalmazásokat és információkat, hogy a változó ügyféligényekre gyorsan létrehozott digitális élményekkel reagáljon. A Liferay rugalmas és moduláris architektúráján új üzleti modellek építhetők fel, amelyek összekapcsolhatók az aktuális szoftverekkel és hardverekkel is. Készítse fel a cége minden üzleti egységét a digitális átalakulásra és készüljön agilitással a jövőbeli igényekre.

Főbb funkciók

ÖSSZEKAPCSOLT DIGITÁLIS ÉLMÉNY
A Liferay DXP segítségével saját mobilalkalmazások, mobiloldalak, modern weboldalak, fogadó oldalak és sok más készíthető, miközben a márka és az élmények egységessége az összes érintkezési ponton megmarad. Az ügyféladatok minden interakcióban megmaradnak, így például az ügyfélnek lehetősége van arra, hogy a számítógépén kezdjen el kitölteni egy űrlapot, majd később az okostelefonján fejezze be.w
DIGITÁLIS KÉSZENLÉTRE TERVEZETT ARCHITEKTÚRA
A Liferay rugalmas és moduláris architektúrának köszönhetően az informatikusok üzletileg egyből hasznosítható megoldásokkal állhatnak elő, kihasználva a többször használható mikroszolgáltatásokat és a meglévő alkalmazásokkal való integrációt az új digitális technológiákhoz és a stratégiabéli változásokhoz való alkalmazkodás érdekében. Költs kevesebbet a tartalmak, ügyféladatok, komponensek és szolgáltatások újbóli felhasználásával valamennyi rendszerben.
A háttérrendszerek egyszerűsített integrálása egyesíti az üzleti egységeket és folyamatokat, hogy a cégek az ügyfélélmény minden elemére összpontosíthassanak.
ELKÖTELEZETTSÉGI MUTATÓK
A videotartalmak megtekintésével, a célzott tartalomra való átkattintással és korábbi érintésekkel kapcsolatos adatokból megismerheted, hogyan is kerül kapcsolatba az ügyfélközönség a vállalatoddal. A Liferay DXP kiszámítja a marketingkampányok eredményességének kielemzéséhez és a kritikus, adatokon alapuló üzleti döntéshozatalhoz szükséges alapvető elkötelezettségi mutatókat.
CÉLCSOPORTSZŰRÉS
Hozz létre egyedi tartalmat és helyezze az egyes közönségtípusoknak megfelelő kontextusba. A magatartás- és szerepalapú tartalomszűréssel a cégek az ügyfélnek a marketingfolyamatban bejárt teljes útját támogathatják, akár már az első marketingérintéstől kezdve. A kampányok alaposabb megismerésével beazonosíthatók a hatásos tartalmak és a legsikeresebb értékesítési módszerek.

 

Továbblépés

A Liferay digital experience platformmal napjaink vállalatai az ügyfél-elkötelezettség és az ügyfélkapcsolatok korábbinál több részletét is megismerhetik. Tudd meg Te is, hogy miként! Látogass el a Liferay weboldalára további információért: http://liferay.com/digital-experience-platform.