Közszolgáltatások

Régi rendszerek helyett, modern egység.

költséghatékony és jól működő változás

Fenntartható működés és teljes mértékű digitalizáció

Ha olyan alapvető szolgáltatásokról beszélünk, mint az oktatás, a közbiztonság, igazságszolgáltatás, tömegközlekedés vagy például az ivóvízellátás, a szolgáltatók fáradhatatlanul igyekeznek hatékonyan ellátni ezeket a feladatokat nap mint nap. Azonban, könnyen természetesnek vesszük ezeket, különösen amikor a mindennapi életünk során nehézségekbe ütközünk.  A közszolgáltatások esetében fontos feladat, hogy a régóta fennálló rendszerek hatékonyan alakuljanak át olyan modern egységgé, amelyek kompatibilisek a digitalizációval.

Ez azonban többet jelent annál, hogy jobb weboldalakat, intranetet vagy portálokat hozunk létre, hiszen nagyon szerteágazó területről beszélünk. Fontos, hogy a szolgáltatások átalakítása, és a változás maga költséghatékony és jól működő legyen, valamint a felhasználók is könnyedén tudják alkalmazni a rendszert, hiszen rengeteg erőforrást és szolgáltatást érint a változás.

Publikus adatok

Az ügyfelek szeretnének betekintést nyerni a különböző nyilvános információkba, például egyes pénzügyi vagy rendőrségi adatokba
Átláthatóság
Kutatások, felmérések eredményei, jövőbeni tervek, projektek státuszai válnak elérhetővé
Gyors, őszinte emberi válaszok
​​​​​​Különösen krízis- vagy vészhelyzetekben - fontos, hogy legyen a szervezetnek egy arca, szóvivője, akihez az emberek tudnak kapcsolódni
Közérdekű információk
Például közösségi naptárak, melyhez mindenki hozzáférhet

Moduláris felépítés , költséghatékony üzemeltetés

Univerzális integrációs platform

Egységesíti a korábbi rendszereket az új felületekkel és alkalmazásokkal, mindezt biztonságosan és megbízhatóan.

Perszonalizálható felületek

Minden felhasználó számára helyettesítheti a személyes ügyintézést.

Korszerű rendszerbe szervezhető megoldások

Egységesen biztosítja a zökkenőmentes használatot még akkor is, ha a háttérben több rendszer összehangolt munkája folyik.

Hogyan segít a Liferay az ügyfelek elkötelezésében?

MEgmutatjuk