DXP a gyártóipar szolgálatában

A modern gyártási folyamatok lehetnek egyszerűek is...

A hibátlan kommunikáció kulcsa

A digitalizáció alapvető változást hoz a gyáriparba

A termékek, alkatrészek és gépek szorosan kapcsolódnak egymáshoz, a hibátlan kommunikációnál nincs fontosabb. A B2B e-kereskedelem, az integrált felületek és az online együttműködés az utóbbi időben egyre nagyobb relevanciára tettek szert. A Liferay DXP elősegíti az üzleti fejlődést.

Használd a Liferay DXP-t és kapj átfogó, adatvezérelt képet a gyártási folyamatról, fejleszd a B2B e-kereskedelmet,építs ki integrációs platformokat, biztosíts önkiszolgáló portálokat, és csatlakozz a valódi digitális forradalomhoz a célok elérése érdekében.

"Mindenképpen olyan megoldást kerestünk, ami valós idejű, webalapú, platformfüggetlen. Így találtunk rá a Liferay keretrendszerre a Webtown révén, ami meggyőző volt számunkra, mert könnyen - programozói tudás nélkül - kezelhető és konfigurálható, segítségével pedig gyorsan elérhettük a kellő transzparenciát."

Kossa Péter

Csoportvezető az automata váltóvezérlő fejlesztés területén
BOSCH

LIFERAY DIGITAL EXPERIENCE PLATFORM

Az iparág legnagyobb kihívásai

A gyártóipar jellemző kihívásai közé tartozik a hatékonyság javítása, a költségek csökkentése és a minőség biztosítása, valamint kiemelt szerepet kapott az elmúlt években az alapanyagok beszerzésének optimalizálása, alternatív beszállítói láncok kialakítása. Ezeknek a kihívásoknak leküzdéséhez a gyártóknak olyan átfogó megoldásra van szükségük, amely megfelel az igényeiknek és segít javítani folyamataikat.

A pandémia utáni időszak, illetve az orosz-ukrán háború kihívásokkal teli gazdasági helyzetet jelent minden szektorra, nem kivétel ez alól a gyártóipar sem. A kialakult szituációban fontos, hogy gyorsan, hatékonyan és rezíliensen alkalmazkodjunk a körülményekhez, hogy a lehető legjobb minőségű terméket, a lehető legrövidebb idő alatt, a legkisebb költségráfordítással nyújthassuk a vevőinknek, vagyis a lean manufacturing szemléletet kövessük.
 

Az Ipar 4.0 elvei és technológiái folyamatos változást hoznak az iparba, lehetővé téve az ipari folyamatok digitális átalakítását. Az intelligens gyárak létrehozása az egyik fő célkitűzése, amelynek köszönhetően csökkenthető az emberi hibák és a hibás termékek száma, javítható a termékminőség, optimalizálható az energiafelhasználás és növelhető az üzleti rugalmasság és versenyképesség. Az Ipar 4.0 azonban számos kihívással is szembesülhet, amelyekre fel kell készülni.
Liferay DXP ebben a folyamatban is segíthet.

Ahhoz, hogy megértsük,  hogy a Liferay milyen képességeivel emelkedik ki a többi hasonló megoldás közül, érdemes megnézni, hogy milyen funkciókat és előnyöket kínál ez az üzleti szintű DXP.

Segíthetünk?

Example Link

Alukönigstahl

Az ügyfélközpontú megközelítéséről híres Alukönigstahl a Webtown segítségével radikálisan átalakította ügyfélkapcsolatait a B2B szegmensben, az AKS Customer Engagement Portal (CEP) elindításával. Az új platform szolgáltatásaira támaszkodva egyrészt körülbelül 0,5-1 teljes munkaidős alkalmazott munkaterhelését spórolta meg azonnal az Alukönigstahl, de a fejlesztői, tesztelési és éles környezetek felhőben történő integrálásával  jelentősen csökkentette a folyamatos működési költségeket is. Az AKS Customer Engagement Portal rendkívül rövid idő alatt, rendkívüli mértékben növelte a hatékonyságot és a működési átláthatóságot. Mindezt a Liferay DXP-re alapozva érhettük el, a gyári funkcionalitás és az Alukönigstahl üzleti igényeinek pontos összehangolásával.

Example Link

Bosch

A Bosch forradalmasította az automata sebességváltók vezérlőrendszereit, majd a Liferay DXP-re építkezve tovább növelte a tervezési, gyártási, minőségbiztosítási folyamatok hatékonyságát. Mi, felhasználók a Bosch termékeitől a megbízhatóságot, a minőséget és a mindennapi kényelmet várjuk el. Hogy a Bosch mindezt biztosíthassa számunkra, a legmodernebb technológiai megoldásokra támaszkodnak, így esett a választásuk a Liferay DXP -re is. Az általunk megvalósított projekt egyik legfontosabb témaköre az integrációs lehetőségek maximalizálása volt, melyre támaszkodva a Bosch csapata racionalizálhatta az adatkezelést és jelentősen csökkentette az adminisztrációra fordítandó időt, javítva a termékfejlesztés pontosságát és a végső termékek minőségét.

Személyek és adatok összekapcsolása
különböző rendszerekből
Az üzleti folyamatok központja az ügyfél
tömegtermelés helyett tömeges testreszabás
Új termékek és szolgáltatások létrehozásának lehetősége
a piacra lépéshez

Hogyan tegyük hatékonyabbá a B2B értékesítést?