A rendezvény fő témái


Hogyan változtatják meg az üzletszerzés jövőjét a nem valós idejű ügyfélazonosítási megoldások?
Miként lehet a korábban személyes jelenlétet igénylő ügyintézéseket az online térben lebonyolítani?
Mit mond az aktuális jogi szabályozás a hiteles ügyfélazonosításról?

 
Milyen lehetőségeket kínál a technológia, ha a cél a gyors reakció és a hatékony működés​​?
 

Program


Online számlanyitási folyamaton keresztül mutatjuk be az integrált megoldásokban rejlő üzleti és informatikai potenciált.
1.   Online számlanyitási felület gyors létrehozása a Liferay DXP intuitív platformján a felhasználók számára
2.   Ügyfélút felépítése, ügyféladatok bekérése és átadása az ügyfélazonosító rendszer számára
3.   Az ügyfél hiteles azonosítása mobilos szelfivel és okmányfotóval a Comnica megoldásán keresztül, a hivatalos dokumentáció előállításával.
4.  A számlanyitási szerződés megkötése a Contum elektronikus aláírás és távoli szerződéskötés megoldásával.
A bemutatót követően a PwC Legal képviselője beszél az ügyfélazonosítási folyamat jogi hátteréről és a szabályozás aktuális változásairól.

A webinar végén a résztvevők kérdéseire kötetlen Q&A szekcióban válaszolnak előadóink.
Responsive Image

Előadók


Responsive Image

Dr. Dékány Csilla

A paragraph is a self-contained unit of a disCsilla a PwC Legal irodai tagja. Ügyvédként több mint évtizedes tapasztalattal rendelkezik a pénzügyi szektort érintő informatikai jog területén. Előadásában a távoli ügyfélazonosítás és szerződéskötés szabályozásáról fog beszélni, a Q&A szekcióban pedig örömmel válaszol minden idevágó jogi természetű kérdésre.
course in writing dealing with a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of formal writing, used to organize longer prose.

PwC Legal


Responsive Image

Kalmár Péter

Péter a Webtown egyik alapítója és ügyvezetője. 
Több, mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezik integrált rendszerek üzleti tervezésében és informatikai kivitelezésében.
Előadása során a Webtown által forgalmazott, Liferay DXP rendszerben rejlő lehetőségeket mutatja be, különös tekintettel a felhasználók számára nyújtható digitális élmény maximális kiaknázására és a vállalati folyamatok optimalizációjára.

Webtown


Responsive Image

Horváth Gergely

Gergő a Comnica üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozik a nagyvállalati ügyfelek termék-bevezetési projektjeinek sikeréért. Az elmúlt 15 évben hatalmas tapasztalatra tett szert vállalati call center bevezetések, contact center automatizációs és integrált customer experience megoldások területén. A Comnica által fejlesztett ügyfélazonosítási szoftver működését mutatja be, külön figyelmet szentelve a szoftver integrációs lehetőségeinek.

Comnica


Responsive Image

Malinkó Péter

Péter a Contum alapító tulajdonosa, az elektronikus aláírás és a távoli szerződéskötés szakértője. Több mint 15 éve foglalkozik nagyvállalati dokumentum-kezelő rendszerekkel. A digitális transzformáció elkötelezett hirdetőjeként előadásában a hiteles elektronikus aláírási megoldásokat és a távoli szerződéskötés lehetőségeit mutatja be.

Contum

Időpont

2020.12.09.

14:00 - 15:00

A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

Amennyiben akár a rendezvény, akár a szervező Webtown és Comnica szolgáltatásai kapcsán kérdések merülnek fel, az alábbi e-mail címen állunk rendelkezésre:

info@webtown.hu
Responsive Image
Responsive Image
Responsive Image